Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 9, 2009
Image Size
2.6 MB
Resolution
4500×7000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,509 (1 today)
Favourites
88 (who?)
Comments
41
Downloads
109
×
Juzan Motivational 2 by SpiritWarriors Juzan Motivational 2 by SpiritWarriors
Second Juzan motivational from the series Spirit Warriors.

Previous Motivational:


Next Motivational:


Written by Jeff Jubinville
:iconspiritwarriors:

Artwork by Len Barboza
:iconaquarina-chan:

SPIRITWARRIORSTV.COM

Copyright 2009, Jeffrey R. Jubinville
Add a Comment:
 
:iconvampsaiyain:
vampsaiyain Featured By Owner Aug 25, 2013  Hobbyist Writer
Haha! Oh Juzan xP
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Aug 28, 2013
Haha. =D
Reply
:iconveronicalune93:
VeronicaLune93 Featured By Owner Jul 2, 2012
ahahahahahahaha xD
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Jul 5, 2012
Hehe, thanks. =D
Reply
:iconrikuchanthefox:
RikuChanTheFox Featured By Owner Mar 19, 2012  Hobbyist General Artist
I don't think that's the only thing he's watching!
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Mar 26, 2012
Haha. =D
Reply
:icondrawerofanime:
DrawerofAnime Featured By Owner Feb 21, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Don't we all
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Feb 22, 2012
Yes. =D
Reply
:iconwitit:
witit Featured By Owner Oct 1, 2011
Is this spirit warrior thing an actual manga? Or is it something you made on your own. Either way I really want to read it.
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Oct 3, 2011
It's my own original manga, you can read 2 free episodes of it on my page. :)
Reply
:iconwitit:
witit Featured By Owner Oct 4, 2011
I'll be sure to do that. You have to be sure to publish it though.
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Oct 4, 2011
Actually in the next few months I'm hoping to meet with some executives at Cartoon Network to discuss making my series into a TV show. :)
Reply
:iconanaturalbeauty:
AnaturalBeauty Featured By Owner Jul 11, 2011  Hobbyist General Artist
haha... I like these, very funny
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Jul 12, 2011
Thank you. =D
Reply
:iconanaturalbeauty:
AnaturalBeauty Featured By Owner Jul 12, 2011  Hobbyist General Artist
your welcome :)
Reply
:iconinisipis:
inisipis Featured By Owner Mar 11, 2011  Professional Filmographer
One must watch and learn. watch well indeed.:D
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Mar 12, 2011
Haha. =D
Reply
:iconshizemu:
shizemu Featured By Owner Feb 25, 2011  Hobbyist Artist
dat ass :icondatassplz:
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Feb 25, 2011
Haha. =D
Reply
:iconpurpletiger24:
Purpletiger24 Featured By Owner Dec 29, 2010  Hobbyist Traditional Artist
I absolutely love this it is such a guy thing to say LOL
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Dec 29, 2010
Haha, I know. =D
Reply
:iconcorgiss:
corgiss Featured By Owner Sep 16, 2010  Hobbyist General Artist
Isnt that a song?
Reply
:iconthatdanishchick:
ThatDanishChick Featured By Owner Apr 18, 2011  Hobbyist Digital Artist
It's a line that's been recently used in the song "Bedrock" by Young Money(Drake, Lil Wayne, Nicki Minaj, ect.) or that's where I've heard it ^3^
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Sep 16, 2010
I don't know, that would be funny if it was. :)
Reply
:iconcorgiss:
corgiss Featured By Owner Sep 16, 2010  Hobbyist General Artist
im pretty sure it is... some old country song by trace adkins
Reply
:icondrunkendragondirge:
DrunkenDragonDirge Featured By Owner Feb 10, 2010
Thanks for the laugh there. And darn too.
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Feb 10, 2010
You're welcome. =D
Reply
:iconthisaccountisshit:
thisaccountisshit Featured By Owner Feb 6, 2010
Hahaha
Reply
:iconsantibilly:
SantiBilly Featured By Owner Nov 30, 2009  Professional Photographer
:rofl:
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Nov 30, 2009
Thanks. =D
Reply
:icona-thrash-in-the-pan:
A-Thrash-In-The-Pan Featured By Owner Sep 29, 2009  Hobbyist Photographer
Too true
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Sep 29, 2009
Haha. =D
Reply
:icondurgal:
Durgal Featured By Owner Sep 26, 2009
Hahaha! OH YEAH. XD
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Sep 26, 2009
Haha thanks. =D
Reply
:icony-a-k-k-a-i:
Y-a-k-k-a-i Featured By Owner Aug 31, 2009
LOL, That guys so much like me in real life, apart from im white, but still:D
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Aug 31, 2009
Haha, thanks. =D
Reply
:iconsarahladuchesse:
SarahLaDuchesse Featured By Owner Aug 24, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Haaaahahahaha XD
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Aug 24, 2009
Thanks. =D
Reply
:iconpizzicatoh:
Pizzicatoh Featured By Owner Jul 14, 2009  Hobbyist Traditional Artist
LOL. wow. XDD
Reply
:iconspiritwarriors:
SpiritWarriors Featured By Owner Jul 14, 2009
Thanks. =D
Reply
Add a Comment: